Een webshop om trek van te krijgen

Kevin Kluiters
Mede-eigenaar & projectmanager

Een nieuw franchise concept die klaar moet zijn voor de toekomst. Waarbij Bistro at Home start met één afhaal en bezorg restaurant, moet de webshop alvast worden klaar gemaakt voor de verwachte groei naar 4 locaties binnen een jaar.
Hieronder lees je hoe wij de volledige branding, ontwikkeling & onderhoud voor Bistro at Home mogen verzorgen.

project foto's bistro at home - true unlimited
project foto's bistro at home - true unlimited
0
Het aantal geplaatste bestellingen in de eerste week
project foto's bistro at home - true unlimited
0 +
pagina's gerealiseerd
project foto's bistro at home - true unlimited

Brand identity.

Een kwalitatief hoogstaand restaurant is niets zonder het juiste beeldmateriaal en het gevoel dat je bij de huisstijl krijgt. Bij de online verkoop van eten moet de bezoeker watertandend door de website scrollen. Daarnaast wil je de kwaliteit ook overbrengen in een vorm van luxe. Door hier te bestellen maak je van je eigen woning met één druk op de knop “bestellen” je eigen bistro.

De voor- en achterkant van de webshop.

Efficiëntie is de key in horeca, als Rotterdammers zeggen we dan ook: “niet lullen, maar poetsen”. Niet alleen de consument moet eenvoudig door de op desktop, tablet en mobiel geoptimaliseerde bestelprocessen klikken. Ook de keuken van Bistro at Home is gebaad bij een efficient proces. Niet handmatig bonnetjes uitprinten, maar een systeem die staat aangesloten op de reeds gevestigde horeca printers in de keuken. Om deze reden hebben we de webshop zo ingericht dat de keuken bij een nieuwe bestelling automatisch een door de chef ingerichte bon uitgedraaid krijgt.

Gerelateerde projecten.

Leef Tapas
Elke post is een nieuwe gang
Kater Events
Het urban evenement van Breda worden